عرضه اینترنتی و عمده انواع رنگ های نما

عرضه اینترنتی و عمده انواع رنگ های نما،رنگ نمای ساختمان میتوانید از انواع رنگ های ساختمانی استفاده کرد .رنگ های اکرولیک و رزین آکرولیک را می توان نام برد.رنگ های اکرولیک از دیگر رنگ های نما و دیگر سطوح است و به دلیل مقاومت و دوام بالا ،درخشندگی و انعطاف پذیری محبوبیت بیشتری دارد از جمله رنگ های اکرولیک در این زمیه رنگ جوتن را نیز میتوان نام بردرزین های اکرولیک که بر دو پایه آب و روغن هستند .رزین های اکرولیک با حلال آب ضد قارچ ،بدون بو ،آسیب ناپذیر ،مقاوم در برابر اشعه UVخورشیدی و سطحی سخت هستند .همچنین رزین های اکرولیک را میتوان بر روی سطوح گچی ،سیمانی ،کناف و… استفاده کرد.

رنگ کنیتکس :که بر دو پایه اب و روغن ی هستند .نوع رنگ روغنی آن مناسب رنگ آمیزی نما و سطوح خارجی ساختمان است .عمر بالا و مقاومت در برابر رطوبت این رنگ را برای نقاشی نما محبوب کرده است .
رنگ روغنی :برای کلیه سطوح خارجی به خصوص نرده فدر و پنجره فلزی کاربرد دارد.این رنگ بر پایه حلال نفتی است و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد .رنگ های روغنی بر پایه حلال های نفتی هستند و برای محیط زیست مضر هستند.

رنگ های نانو :رنگ های نانو به دلیل عایق بودن و کیفیت بالا در برابر عوامل جوی گزینه مناسبی براب رنگ آمیزی نمای ساختمان نیز می تواند باشد.در بازرگانی رادین انواع رنگ های نما ساختمان را با قیمت ارزان و عمده میتوانید تهیه نمایید.

بازرگانی رادین

بازرگانی رادین

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما